Början på nå't bra!

Utan att gå in på för mycket detaljer ännu så har det hänt en grej i veckan som jag bara kan få det till att LOA än en gång faktiskt varit till hjälp :)
Andra personer tycker jag är knäpp och har har svårt att förstå och ser det som något dåligt, men för mig så känns det helt rätt! Det här kommer jag må bra av, det är det här jag vill! Det jag sett framför mig såå länge, och nu äntligen händer det! Kunde inte komma mer lägligt än så här.....
 
Snart kommer jag kunna berätta mer om detta ;) Ni får hålla ut liiiite ......

En liten parentes också......
Köpte Bingolotter till mig och dottern till 23/12, nån mer som ska spela?
I 1,5 vecka ska jag TRO på att jag vunnit! Se framför mig vad vi gör för alla pengarna, hur bra det känns. Känna doften av havet när vi ligger på stranden på drömsemestern vi äntligen kan åka på.
LOA är du med mig än en gång? 
 
 

Kommentera här: