Det började så bra!

Imorse när jag klev ut genom dörren påväg till jobbet så kvittrade talgoxarna så man nästan fick lite vårkänslor. Temperaturen låg runt nollan och det var såå skönt ute började tom ljusna. Tänkte att det här kommer att bli en fantastisk dag.
Den känslan förbyttes påväg till jobbet när jag hamnade bakom ett fruntimmer som låg och puttrade i 60 på 80 väg och det inte gick att köra om, är ju alltid ute i god tid så egentligen borde man inte bli irriterad men blir det ändå. Men Nej det skulle INTE få förstöra min dag, försökte allt vad jag hade med att hålla kvar känslan jag hade innan jag satte mig i bilen. Funkade sådär.....
 
Tänkte inte låta negativt snack och dåliga samtal på jobbet heller påverka mig, jag ville hålla kvar vid tanken på att det bara är några veckor (typ 8-9v ;) ) kvar till våren börjar komma smygandes. Men till slut vann irritationen och tröttheten framåt eftermiddagen. Konstigt att det ofta är den negativa energin som tar överhand över den positiva. Här har jag en del att jobba på känner jag. Ett framsteg är ju iallafall att jag blivit medveten om och när det är dags att fokusera om. Får lyssna på lite mental träning i kväll, typ Attractor factor eller nå't så jag blir på lite bra humör igen :) Trevlig kväll allihop!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

Fin bild!

Svar: Tack Annika <3
Nettan

Kommentera här: