Veckorapport v.1

1 vecka har passerat nu och jag fortsätter att jobba på mig själv, min självkänsla och framgång. Här gäller det att vara ihärdig inget kommer av sig själv och mirakel sker inte över en natt. (Ett tips är att lyssna på mycket ljudböcker för inspiration) Från att tidigare bara tänkt tanken om att nå framgång till agera har gjort mig mer medveten om min omgivning under veckan som gått. På min arbetsplats är det ganska högt i tak och det skrattas och skämtas mycket, men det är också otroligt mycket klagomål! Det är inte enkelt att försöka hålla en positiv inställning, när man är tvungen att lyssna på alla diskussioner om program på tv som handlar om mord, hur dåligt det går på jobbet eller på vilket skit väder det är ute. Försöker hålla en låg profil och stänga av öronen för att inte lyssna på all skit. Men det är banne mig inte lätt alla gånger. 
 
Hur som helst så går det framåt, det har börjat hända små positiva saker också! Vi brukar tävla ibland på mitt jobb också och har haft lag tävlingar i 5 veckor och idag så skulle vinnande laget utses. Och gissa vilket lag som vann...... Jo, vårt lag! :) Vinsten laget fick var 1 stor burk gelehjärtan som vi delade med de andra lagen och 3 st tialotter var. Och jag som aldrig annars brukar vinna, vann idag igen! 3e lotten med vinst på 1 vecka + lag vinsten. Törs inte riktigt tro ännu att "exprementet" funkar, det lär vi märka med tiden för jag hoppas ju på att inkomsterna blir större ju mer man får kläm på det här..... Så imorgon byter jag in mina stora vinster mot den riktiga STOR vinsten... 
 
 

Kommentera här: