Det här med attraktionslagen!

Idag har jag återigen fått bevisat för mig att den fungerar. Har egentligen inte lagt så mycket tid på att fundera på den på länge. Men så blev jag inbjuden i en grupp på fackebook i helgen och blev påmind om den igen. 
 
Jag jobbar som säljare och behöver få in en viss summa varje dag. Nu hade jag halkat efter rätt rejält och behövde en rätt stor summa för att komma ikapp. Så imorse så önskade jag att jag fick in summan som saknades och tänkte på det under hela dagem. Men inte på det sätt att man känner sig desperat och krigar för varje krona. Utan på ett sätt som kändes som att jag redan hade fått in pengarna. Kände lugnet som infaller sig när det redan är klart om Ni fattar?! 
 
När dagen var slut och det var dags att gå hem så stod det EXAKT den summa som jag saknade på tavlan som vi skriver upp våra sälj på. Tanken är starkare än man tror. Tack universum för att jag fick det jag behövde idag!
 
 

Kommentera här: