Tänk om det faktiskt blir som man tänker?

Mitt liv har varit allt annant än en dans på rosor, har fått kämpa rejält under alla år inte minst ekonomiskt. Som ensamstående förälder så har det varit väldigt knapert och många gånger har det knappt gått runt. Men genom att avstå semestrar, nöjen och annat onödigt så har det med nöd och näppe gått runt.
 
När jag tar en titt på folk i min omgivning så ser jag tyvärr flera personer som sitter i samma sits som jag gjort. (just det! precis som jag GJORT) Och hur dåligt de mår över det. Det klagas över en det ena en det andra och det blir aldrig bättre, de står och stampar på samma ställe. Många lägger fokus på allt det negativa i sitt liv. Nu gäller detta självklart inte alla och jag vill inte att någon tar detta som personligt påhopp. Känner man sig ändå träffad? Fortsätt läs, jag kommer att berätta något för dig! 
Jag har också klagat över ekonomin, att man ALDRIG kan göra något kul för man har ALDRIG några pengar. mm mm.
 
För ett halvår sen bestämde jag mig för att nu får det vara nog! I samma veva startade jag denna blogg, för att kunna se tillbaka om det blev någon förändring. Och tro det eller ej, det HAR faktiskt hänt MASSOR :D
Jag har jobbat på samma jobb i 5 år nu och haft lägsta möjliga lön under alla år. Vilket jag också har klagat en hel del på! MEN From juni när jag tog det här beslutet att prova LOA (lagen om attraktion) så har jag faktiskt fått mellan 8000 - 10 000 kr MER i lönekuvertet VARJE månad. Helt sjukt jag vet! Frågan är hur långt kan man komma men det här?  Jaa vem vet? Framtiden får utvisa. 

Nästa projekt är att tänka på / önska sig rätt man i sitt liv. Kan det också funka tro? Vi får se :)
 
Just ja fick ju en CD av min chef idag som han hade dublett av. Den förklarar på ett väldigt enkelt sätt hur detta med LOA fungerar. Lyssna på den! Tänk om det blir som man tänker av Olof Röhlander heter den.
 
 
 
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin

Kommentera här: